Базака, РоманЖарінова, Н.2025-08-132025-08-132025Жарінова Н. П. Сучасні тенденції використання соціальних мереж як основного каналу формування бренду / Жарінова Н. П. ; наук. кер.: Базака Р. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 205-207.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36010Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukсоціальні мережімаркетингвіртуальне середовищеінтернет-комунікаціїматеріали конференціїСучасні тенденції використання соціальних мереж як основного каналу формування брендуConference materials