Стародубцева, Л.Яковець, Анатолій2021-07-312021-07-312020Стародубцева Л. С. Ефективність маркетингових комунікацій підприємства / Стародубцева Л. С., Яковець А. В. // Topical Issues of the Development of Modern Science : Abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (April 8-10, 2020) / ed. Komarytskyy M. L. - Sofia : [ACCENT], 2020. - P. 456-462.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20478Ця стаття розглядає залежність успіху підприємства від розвитку його маркетингових комунікацій, зокрема від необхідності їх трансформації та адаптації до сучасних тенденцій реклами. Традиційні схеми формування маркетингових комунікаційних програм, де кожен маркетинговий інструмент, направлений виключно на вирішення одного конкретного завдання, на практиці, стають все менш ефективними. Кожен застосований канал комунікаційної активності повинен впливати на інший. Звідси виникає необхідність компаніям здійснювати перехід до омніканального маркетингу.ukмаркетингові комунікаціїінтернет-маркетингмаркетингові інтернет-технологіїомніканальний маркетингматеріали конференціїЕфективність маркетингових комунікацій підприємстваConference materials