Резніченко, А.Близнюк, А.2024-07-052024-07-052024Резніченко А. О. Товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства / Резніченко, А. О., Близнюк А. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 267-269.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30290Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukринкова діяльність підприємстватверезий розрахунокдовгострокові інтересиоптимізація асортиментурентабельністьрозвиток НТП"наукомісткі" товарислужба маркетингуматеріали конференціїТоварна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваConference materials