Малиш, НаталіяКумка, Євген2022-08-042022-08-042022https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/23621Кваліфікаційна робота є комплексним дослідженням державної політики цифрового розвитку освіти. У першому розділі проаналізовано законодавчу та інституційну бази реалізації державної політики цифрового розвитку освіти. Обґрунтовано, що цифрова освіта нині витісняє традиційну освіту в Україні: формується єдиний ресурс, з’являються нові навчальні платформи. Розглянуто та узагальнено зарубіжний досвід механізмів реалізації цифрового розвитку в системі освіти, зокрема, США, Великої Британії, Польщі. У другому розділі досліджено вплив війни на українську освіту. Повномасштабне вторгнення росії 24 лютого 2022 року в Україну призвело до зупинки навчання по всій території держави. Зазнали руйнувань школи та університети. Також визначено наслідки впливу пандемії на розвиток освіти в Україні та підходи органів державної влади щодо процесу цифровізації освіти. Проаналізовано інструменти державного регулювання політики у сфері цифрового розвитку освіти на конкретних прикладах. У третьому розділі надано практичні рекомендації щодо реалізації державної політики у сфері цифрового розвитку освіти та підготовлено Аналітичну записку щодо впливу поширення онлайн формату навчання на якість вищої освіти України в умовах пандемії COVID-19. Визначено підстави для державного втручання у сферу освіти, рекомендовано оптимальний варіант політики. Наголошено, що для навчальних закладів цифрова освіта може стати важливим кроком досягнення більшого рівня конкурентоспроможності.ukдержавна політикацифровізаціярозвиток освітимагістерська роботаДержавна політика цифрового розвитку освітиOther