Мороз, Ю.2024-06-272024-06-272024Мороз Ю. Ю. Система показників для оцінювання кредитоспроможності бізнесу / Мороз Ю. Ю. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 586-588.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30096Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukдефініціякредитоспроможністьукраїнський бізнесінтегральний методкомплексний аналіз системиматеріали конференціїСистема показників для оцінювання кредитоспроможності бізнесуConference materials