Кебуладзе, Вахтанг2015-07-082015-07-082011Кебуладзе В. Про умови можливості якісної філософської освіти в Україні: феноменологічний погляд на проблему // Філософська освіта в Україні: історія і сучасність : [колективна монографія / Ткачук М. Л. ... [та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : [Аграр Медіа Груп], 2011. - с. 304-318.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5003Питання про можливість якісної філософської освіти має два фундаментальні аспекти, щільно пов'язані між собою. По-перше, філософська освіта передбачає наявність традиції філософування, адже отримати філософську освіту означає долучитися до специфічної інтелектуальної традиції через спілкування з майстрами, які у своїй творчості й у спілкуванні між собою та з учнями втілюють і розвивають цю традицію. По-друге, і філософська традиція, і філософська освіта як процес долучення до цієї традиції мають бути вкоріненими у життєсвіті повсякденності, відповідати фундаментальним інтелектуальним і духовним запитам суспільства, а точніше, формувати їх із прихованих й інколи непомітних тенденцій буденного життя. Таке формування, безперечно, послуговується мовою як основним інструментом. Тому до сфери нашої уваги обов'язково потрапляє і мовне питання.ukфілософська освітаУкраїнафілософська традиціярадянська філософіямаргінал-дисидентфілософphilosophyрозділ монографіїПро умови можливості якісної філософської освіти в Україні: феноменологічний погляд на проблемуArticle