Кострова, Людмила2023-11-032023-11-032010Кострова Л. І. Третій цикл вищої освіти у Європі : (ключові індикатори організації та втілення) / Людмила Кострова // Докторські програми в Україні : досвід НаУКМА / [упоряд. Л. Пізнюк ; за наук. ред. В. Моренця] ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - Київ : [Пульсари], 2010. - С. 10-39.978-966-2171-90-7https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26872Розділ з колективної монографії "Докторські програми в Україні : досвід НаУКМА", у якому йдеться про докторські програми як "третій цикл вищої освіти". Вони були введені до Болонських декларацій на зустрічі міністрів вищої освіти європейських країн 2003 р. у Берліні. Програми відіграють роль основної ланки, що об’єднує Європейський простір вищої освіти (ЕНЕА) з Європейським дослідницьким простором (ERA). Докторські програми розглядаються як основне джерело підготовки молодих дослідників. Водночас вони суттєво відрізняються від першого і другого циклів вищої освіти. Головна особливість, яка воднораз є характерною рисою третього циклу освіти, пов’язана з тим, що домінантним і найважливішим компонентом докторських програм стають наукові дослідження.ukдокторська (PhD) освітаБолонські деклараціїдокторські програмидослідницька діяльність університетівдокторський ступіньструктура докторського навчаннянаукові дослідженнянауковий керівникрозділ монографіїТретій цикл вищої освіти у Європі : (ключові індикатори організації та втілення)Book chapter