Ковшова, ІринаТалдикіна, Христина2023-06-292023-06-292023Ковшова І. О. Основні аспекти рекламної діяльності підприємства / Koвшoвa I. O., Талдикіна Х. А. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - 295-297.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25370Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukрекламна діяльністьрекламна агенціявиди рекламних агенційрекламний менеджментматеріали конференціїОсновні аспекти рекламної діяльності підприємстваConference materials