Романченко, Наталія2018-03-052018-03-052013Романченко Н. В. Маркетингова оцінка франчайзингу як форми підприємництва / Романченко Н. В., Пічик К. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы четвертой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 7 марта 2013 г. / [отв. за вып. Павленко И. Г.] ; МОН Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" [та ін.]. - Симферополь : ДИАЙПИ, 2013. - С. 115-116.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12690Найбільш швидкий за українськими мірками спосіб організації власної справи - франчайзинг, тобто угода (договір) великих фірм з малими фірмами або окремими підприємцями. Такий спосіб ведення підприємництва передбачає надання кваліфікованої допомоги, яка коштувала б дуже дорого кожному окремому підприємству, за такими напрямами як: стратегія маркетингу з акцентом на рекламу; первісне навчання працівників та підготовка в області управління; централізовані закупівлі по зниженим цінам; надання оренди; фінансування та інше.ukфранчайзингтези конференціїМаркетингова оцінка франчайзингу як форми підприємництваConference materials