Сидоренко, ОксанаГерман, Кирил2025-08-052025-08-052025Герман К. В. Відображення теорії потреб A. Маслоу у реалізації продукції бізнесів / Герман К. В. ; наук. кер.: Сидоренко О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 1. - C. 54-56.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35893Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмотиваціяієрархія потребрівні потребстратегії розвитку продуктівматеріали конференціїВідображення теорії потреб A. Маслоу у реалізації продукції бізнесівConference materials