Васильченко, А.2015-02-262015-02-262011Васильченко А. А. Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні / Васильченко А. А. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 122 : Соціологічні науки. - С. 41-46.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4055За результатами зовнішнього незалежного оцінювання з математики, української мови та лі- тератури 2010 року, у статті проаналізовано диференціацію освітніх можливостей на рівні вступу до вищого навчального закладу залежно від типу школи, в якій вчився індивід. Тип школи вважається опосередкованим чинником соціально-економічного походження випускників. Зроблено припущення, що ЗНО, формально надаючи рівні можливості вступу до вищих навчальних закладів, фактично закріплює нерівність освітніх можливостей дітей різного соціального походження, притаманну попереднім рівням здобуття освіти.ukосвітаосвітня нерівністьзовнішнє незалежне оцінюванняЗовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в УкраїніArticle