Сусська, Ольга2017-05-292017-05-292016Сусська О.О. Мотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного простору / Ольга Сусська // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 141-150.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11433У статті аналізуються теоретичні напрями досліджень медіа-простору. Ефекти масової комунікації, відомі як модель “парадигми ефектів”, стали нині однією з найпопулярніших моделей масової комунікації. Сьогодні інтереси сучасної соціологічної та психологічної наук пов’язані із суб’єктними персональними мотивами більше, ніж з інтересами мас-медійної аудиторії загалом.ukмасова комунікаціяперсональні мотивипсихологічні мотивиінтересиаудиторія мас-медіаМотиваційна парадигма інформаційного вибору за умов персоніфікації медіа-комунікативного просторуArticle