Бабкова, Н.2016-12-302016-12-302001Бабкова Н. П. Роль англійської мови в процесі формування особистості студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н.П. Бабкова. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 40-42.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10656У статті розглядаються питання, пов'язані з особистісно орієнтованим навчанням, його особливостями, завданнями та способами їх реалізації. Визначається роль англійсь- кої мови як академічної дисципліни та її вплив на формування особистості студентів. У роботі особлива увага приділяється поєднанню навчання англійської мови та особистіс- ного розвитку студентів, основою якого є врахування їхніх вікових особливостей, нахилів та інтересів.Problems connected with person approach education, its specific character, peculiarities, tasks and ways of realization are considered in the article. The role of English language as acadamic discipline for forming a well — educated, purposeful and harmonious developed person is underlined. In this work attention is given to the interaction of English language and personal approach in education, in which foreign language is performed as one of the ways of realization of such education.ukанглійськаї моваформування особистостістудентинавчанняenglish languagestudent'spersonality in learner'sРоль англійської мови в процесі формування особистості студентів в умовах особистісно орієнтованого навчанняThe role the english language in foming a student's personality in learner'sArticle