Пилипенко, Олена2024-07-232024-07-232024Пилипенко О. С. Становлення соціальної відповідальності вітчизняного бізнесу / Пилипенко О. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 50-52.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30763Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukнаціональна економіка Україниюридична екологічна відповідальністьінноваційністьгалузева спеціалізаціяцифрова трансформаціяділовий кліматматеріали конференціїСтановлення соціальної відповідальності вітчизняного бізнесуConference materials