Чуканова, СвітланаЛокшина, Олена2021-09-012021-09-012021-06-20Чуканова С. Досвід США та Великої Британії у проведенні навчань з управління даними досліджень на прикладі он-лайн курсу «Research data management and sharing». Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації : матеріали V Міжнарод- ної наук.-практ. конф., м. Київ, 27–28 трав. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 229–231. URL: https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2021-322 (дата звернення: 01.09.2021).978-617692652-8https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20691Метою дослідження є аналіз матеріалів та змісту масового он-лайн курсу "Research data management and sharing", розробленого спільно Університетом Північної Кароліни Чаппел-Гілл (США) та Единбурзьким Університетом (Велика Британія) та розміщеного на платформі "Coursera". Курс триває 4 тижні та має такі складові теми: "Що таке дані досліджень?", "План управління даними", "Робота з даними", "Обмін даними".ukуправління даними дослідженьпорівняльна педагогікаон-лайн навчанняДосвід США та Великої Британії у проведенні навчань з управління даними досліджень на прикладі он-лайн курсу "Research data management and sharing"Conference materials