Романченко, НаталіяМарцинковська, Юлія2021-08-222021-08-222020Романченко Н. В. Інноваційні інструменти діджитал-маркетингу / Наталія Романченко, Юлія Марцинковська // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 квітня 2020 р.) / гол. ред. В. П. Коцур ; упоряд.: Ю. В. Бобровнік, А. М. Вовкодав ; Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Молодіжна громадська організація "Незалежна асоціація молоді", Студентське наукове товариство Історичного факультету "Комітет дослідження історії та сучасності". - Переяслав : [б. в.], 2020. - С. 36-39.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/20572Метою дослідження є аналіз можливостей практичного використання цифрового маркетингу в діяльності підприємства та визначення основних підходів до застосування цифрових технологій в маркетинговій діяльності підприємства.ukцифровий простірdidgital-маркетингінноваційні технологіїмаркетингові комунікаціїматеріали конференціїІнноваційні інструменти діджитал-маркетингуConference materials