Рішняк, Олена2024-07-102024-07-102024Рішняк О. Р. Аутсорсинг як інструмент удосконалення маркетингової діяльності підприємства / Рішняк О. Р. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 133-135.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30382Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukглобалізація економікиінформатизація суспільствамоніторингПолторак В.А.цільова аудиторіяприбутковістьматеріали конференціїАутсорсинг як інструмент удосконалення маркетингової діяльності підприємстваConference materials