Орлова, ДаріяМусієвський, Владислав2024-06-262024-06-262024https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30082Метою цієї роботи є дослідити, які саме комунікаційні підходи застосують підрозділи під час використання онлайн-платформ, а також який контент вони на них публікують. Контент-аналіз допоможе краще зрозуміти та ідентифікувати комунікаційні підходи під час використання онлайн-платформ, наративи, які можуть просуватись підрозділами тощо.ukсоціальні мережі і OSINTпресслужба, ЗСУ, та Ієрархія (Документи і Регуляції)кейс-стаді: Третя окрема штурмова бригадаконтент-аналіз"МИ БУЛИ РЕКРУТАМИ: Двіж про зйомку фільму з бійцями 3 ОШБр"магістерська роботаВикористання онлайн-платформ підрозділами Збройних Сил під час війни: аналіз комунікаційних підходів, практик та контентуOther