Сігов, Костянтин2010-06-242010-06-242006Сігов Костянтин Борисович. Глаголєвська подорож зі студентами Київської духовної академії до Єрусалима : топос єдності "двох завітів" / Костянтин Сігов // Київська Академія. - К. : КМ Академія, 2006. - Вип. 2-3. - С. 220-228.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/839Автор аналізує оповідь про подорож до Єрусалима видатного вченого Київської духовної академії, біблеїста о. Олександра Глаголєва (1872-1937), здійснену з групою студентів у 1911p.; книга, надруко­ вана у 1914 p., перевидана у 2005 p., є важливим документом періоду кризи між революціями 1905 та 1917pp. Інтерпретація роботи має бути зроблена в контексті Глаголєвських виступів проти ксенофобії та антисемітських спроб порушити неперервність між Старим та Новим Заповітом; Глаголєв трактував Єрусалим як monoc їхньої єдності у своїй енциклопедичній статі і своїй оповіді про мандрівку до Святої Землі.The article analyzes the narration on the journey to Jerusalem of an outstanding scholar of Kiev Theological Academy, a biblicist Rev. Alexander Glagolev (1872-1937) undertaken with a group of his students in 1911; the book was printed in 1914, reedited in 2005 being an important document of the period of crises between the revolutions of 1905 and 1917. Interpretation of the work has to be done in the context of Glagolev's polemics against xenophobia and anti-Semitic efforts to break the continuity between the Old and the New Testament; Glagolev considered Jerusalem as the topos of their unity in his encyclopedic article and his narration on pilgrimage to the Holy Land.ukГлаголєв ОлександрGlagolev AlexanderЄрусалимJerusalemГлаголєвська подорож зі студентами Київської духовної академії до Єрусалима: топос єдності "двох завітів"Glagolev’s Jomey to Jerusalem with Kyiv Academy students: topos of the Unity of "Two Testaments"Article