Могилова, МаринаДенисенко, Злата2025-08-132025-08-132025Денисенко З. А. LinkedIn як інструмент інтернет-маркетингу у B2B комунікаціях: поетапна стратегія залучення лідів / Денисенко З. А. ; наук. кер.: Могилова М. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 202-205.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36011Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukB2B-сегментсоціальні платформигенерація лідівінтернет-маркетингматеріали конференціїLinkedIn як інструмент інтернет-маркетингу у B2B комунікаціях: поетапна стратегія залучення лідівConference materials