Брюховецький, В'ячеславБрюховецький, В'ячеславПанченко, ВолодимирКовальчук, ВалентинаКирієнко, ОксанаКуценко, ОленаГолубєва, Марія2012-11-022012-11-02https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1750Розроблено критерії для визначення оптимальних вимог до вступника ВНЗ, рекомендації щодо можливих шляхів впровадження незалежного оцінювання знань і шляхів реформування умов прийому до вищих навчальних закладів України, які з досвіду НаУКМА полягають у доцільності проведення УЦОЯО предметних ЗНО, як підсумкову атестацію в загальноосвітній школі, що забезпечить об'єктивність показника середнього балу атестата у вступному рейтингу та значно зменшить організаційні затрати ЗНО знань.ukосвітакритерії оцінювання знаньЗНОтестиНаУКМАeducationtestsNaUKMAзвітЗвіт про науково-дослідну роботу проведення аналізу ефективності використання зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників 2008 та 2010 років при вступі до вищих навчальних закладів на прикладі НаУКМА: заключнийReport