Овдієнко, Л. Н.2016-05-062016-05-062002Овдієнко Л. Н. Політична освіта у школі : вектор пошуку / Л. Овдієнко. // Наукові записки. Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Том 20 : Політичні науки / [ред. кол. : В.С. Брюховецький, В.П Моренець, В.С. Горський... та ін. ; ред. тем. вип. : С.Г. Рябов, О.В. Гарань, М.Ф. Головатий ; упоряд.С.Г. Рябов, О.В. Клименко]. - К. : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2002.. - С. 66-69.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9048The reform in school education and the transition to the new (culture-oriented) paradigm in this field require substantial changes in the content of political education of school children. The author suggests that to achieve the latter objective, the pupils should be taught not the increasing number of special terms or special disciplined but should rather be introduced into the cultural values of a democratic society and acquire some essential skills and experience of participation in the social and political life of their country.У зв'язку з реформуванням шкільної освіти та переходом до нової, орієнтованоїна культуру, її парадигми при побудові змісту політичної освіти пропонується акцент робити не на збільшенні кількості пропонованих для засвоєння спеціальних термінів чи введенні нових дисциплін, а на залученні молодого покоління до культурних цінностей демократичного суспільства через формування необхідних вмінь та досвіду участі у суспільно-політичному житті країни.ukполітична освітареформування шкільної освітидемократичне суспільствосуспільно-політичне життяdemocratic societyreform in school educationПолітична освіта у школі : вектор пошукуIn search for a new paradigm of political educational in schoolArticle