Мошка, О.2016-03-242016-03-242002Мошка О. О. Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав") / О. О. Мошка // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.21-25https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8731Стаття є спробою визначити стильову домінанту такого складного естетичного утво­ рення, яким є «кларнетизм» П. Тичини. Матеріалом для дослідження обрана друга, найбільш контроверсійна збірка поета «Замість сонетів і октав» — як синтетичний твір, у якому світоглядним, смислотворчим та структуротворчим началом стала музичність.ukмузичністьрання поезіястильова домінантаП. ТичинаМузичність як основа стильового синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")Article