Андрощук, Геннадій2024-09-232024-09-232023Андрощук Г. О. Франчайзинг як інноваційна модель ведення бізнесу: досвід ЄС і Польщі та перспективи розвитку в Україні / Андрощук Г. О. // Збірник наукових праць за матеріалами V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління проєктами. Перспективи розвитку проектного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності, трансферу технологій", 23-24 березня 2023 р. / [голов. ред. Петренко В. О.] ; Інститут модернізації змісту освіти МОН України [та ін.]. - Дніпро : Юрсервіс, 2023. - C. 657-665.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31631Франчайзинг є однією з найперспективніших, інноваційних моделей розвитку бізнесу, що динамічно розвивається як у світі, так і в Європейському Союзі (ЄС), Польщі та Україні. Загалом, популярність франчайзингу пояснюється перш за все ефективністю і високою стійкістю бізнесу новостворених підприємств. Так, у США після п’яти років діяльності на ринку виживають 23 % приватних підприємств, а після десяти років лише 18 %, тоді як серед підприємств, що працюють за системою франчайзингу, через п’ять років розпадаються лише 8 підприємств зі 100, а через десять років — 10 зі 100. Найбільшу популярність і поширення франчайзинг набув в США, де 80% бізнесу працює за системою франчайзингу. У світі близько 50% всіх франчайзингових мереж працюють у сфері громадського харчування і торгівлі (заклади фаст-фуд, ресторани, магазини промислових та продовольчих товарів).ukфранчайзингфранчайзингові системифраншизакомпанії-франчайзерикомерційна концесіяматеріали конференціїФранчайзинг як інноваційна модель ведення бізнесу: досвід ЄС і Польщі та перспективи розвитку в УкраїніConference materials