Проценко, ВолодимирМагур, Поліна2020-11-202020-11-202020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18771Графічні бібліотеки в Haskell. У цьому розділі коротко розглядаються основні графічні бібліотеки, доступні для використання у Haskell. Метою цього розділу є змалювання загальної картини стану графіки в Haskell для того, щоб потім об’єктивно оцінити його можливості в цій сфері. OpenGL і Haskell. У цьому розділі детально описується принцип роботи OpenGL і особливості його реалізації в Хаскелі. Знання фундаментальних концепцій спростить пояснення коду в розділі №3. Застосовуючи теорію на практиці У цьому розділі покроково описується практична частина цієї курсової роботи. Розглядаються основні засоби, за допомогою яких можна створювати складні додатки.ukграфічна бібліотекамова програмуванняHaskellглобальний станGUI бібліотекабакалаврська роботаГрафічні бібліотеки у мові програмування HaskellOther