Яремко, СоломіяБілорус, Катерина2021-12-292021-12-292021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/22077Зі зростанням попиту на послуги організації заходів, якість продуктів, які постачають маркетингові компанії, підвищується. Це відбувається за рахунок покращення якості кінцевого продукту з метою заохочити потенційних замовників обрати послуги саме цієї фірми. Для надання якомога кращих умов використовується більше людських ресурсів для пошуку найкращих варіантів та умов для організації. З розвитком економіки, зростає якість сервісів обслуговування та туризму, а отже, і конкуренція серед компаній, які організовують заходи. Кількість ресторанів, готелів стає все більшою і знайти серед них найкращий варіант постає проблемою. Збереження інформації у структурованому електронному вигляді забезпечує заощадження часу працівників. Відсутність друкованих звітів зменшує витрати на канцелярію та сприяє екологічному стану навколишнього середовища. Інформація, що зберігається в системі, є приватною і захищеною від несанкціонованого доступу.ukфреймворктокенроутерінтерфейсАІСAPIPostgreSQLбакалаврська роботаПроектування бази даних та розробка автоматизованої інформаційної системи у сфері маркетингової комунікаціїOther