Попова, ГаннаТанська, О.2024-07-102024-07-102024Попова Г. В. Інструменти формування ділової онлайн-репутації організації / Попова Г. В., Танська О. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 127-129.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30389Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukзасоби трансляції інформаціїІнтернет-технологіїOnline Reputation Management (ОRM)моніторинг інформаціїORM-майданчикизворотній зв'язокбренд-платформиматеріали конференціїІнструменти формування ділової онлайн-репутації організаціїConference materials