Зінченко, АллаГарань, Василина2020-10-272020-10-272020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18355Структурно робота є логічною відповідно до поставленої мети та завдань. Складається зі вступу, трьох розділів,висновків, бібліографії та додатків, що містять гайд для проведення експертного інтерв’ю, транскрипти самих інтерв’ю. Авторкою розкриті особливості діджитал комунікацій у просуванні неурядових організацій в Україні. Емпірична частина роботи містить матеріал, що розкриває спільні та специфічні особливості використання діджитал складової в діяльності чотирьох українських неурядових організацій: Ukraїner, Інтерньюз Україна, Детектор медіа, УКМЦ.Порівняльний аналіз використання відповідних інструментів у просуванні неурядових організацій дає авторці можливість сформулювати поради щодо їхньої оптимізації.ukдіджитал засобиукраїнські неурядові організаціїкомунікаційна діяльністьмагістерська роботаДіджитал інструменти просування неурядових організаційDigital tools in promoting non-governmental organizationsOther