Петровська, О.2024-07-032024-07-032024Петровська О. М. Соціальне підприємництво: поняття, типологія та чинники формування / Петровська О. М. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 383-384.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30215Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukотримання прибутку"бізнес із соціальною місією"створення цінностіфінансова стійкістьреінвестування доходуматеріали конференціїСоціальне підприємництво: поняття, типологія та чинники формуванняConference materials