Фруктова, Тетяна2019-06-182019-06-182011Фруктова Т. С. Філософсько-естетична концепція дії у театрі Єжи Гротовського : спроба осмислення / Фруктова Т. С. // Маґістеріум. Вип. 42. Культурологія / [упоряд.: Джулай Ю. В.]. - 2011. - С. 21-27.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15959Стаття є спробою осмислення специфічного поняття "Дії" у театрі Єжи Гротовського. У ситуації, коли те, що відбувається перед глядачем, перестає бути виставою та перетворюється на "Дію", виділено основні необхідні умови-складові цього процесу; зокрема, розглянуто так званий метод Гротовського, водночас постать актора - "Перформера", "людини Дії", нова чуттєва естетика його тілесності, а також природа імпульсу, народженого в тілі актора як початку "Дії".This article is an author’s attempt of interpretation of Action -one of the most specific concepts of Grotowski’s theatre. In a situation of performance’s disappearance the Action appear- so that this article states the main components-sources of the Action-process; besides, “Grotowski’s method” being analyzed. Moreover, the article deals with Performer, the person of Action, and his new perceptible corporality. The concept of in/pulse, the beginning of Action, has being analyzed too.ukімпульс"Дія"веікулорганічністьзосередженість"Перформер"самосвідомістьсамоусвідомленнястаттяin/pulseActionveikulorganicityvia negativaсоncentrationPerformerselfconsciousnessself-awarenessФілософсько-естетична концепція дії у театрі Єжи Гротовського : спроба осмисленняConcept of action in jerzy Grotowski’s theatre: an attempt of interpretationArticle