Чала, НінаУразгільдєєва, Карина2025-08-152025-08-152025Уразгільдєєва К. В. Маркетинг неприбуткових організацій: виклики та ефективність інструментів на прикладі проєкту Girl Power Ukraine / Уразгільдєєва К. В. ; наук. кер.: Чала Н. Д. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 116-118.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36047Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukнеприбуткові організаціїзаконодавчі обмеженняфінансові ресурсимаркетингматеріали конференціїМаркетинг неприбуткових організацій: виклики та ефективність інструментів на прикладі проєкту Girl Power UkraineConference materials