Дем'янчук, Олександр2018-04-072018-04-072001Дем'янчук О. П. Теорія і практика громадянської освіти : світовий досвід / О. П. Дем'янчук // Наукові записки НаУКМА. - 2001. - Т. 19 : Політичні науки. - С. 64-70.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12791У статті подано огляд міжнародних досліджень з проблем громадянської освіти, оснований переважно на проекті, що здійснювався Міжнародною асоціацією оцінки розвитку освіти, а також глобальному проекті «Дослідження політики здійснення громадянської освіти», що виконується міжнародною дослідницькою групою під керівництвом проф. Джона Когана (Університет Міннесота, США). Результати обох проектів показують, що в багатьох країнах помітно зростає увага урядів до розвитку громадянської освіти з наголосом у першу чергу на демократичній ( «цивілізаційній» ) освіті поряд з вихованням громадянина держави. Розглядаються особливості цих досліджень та їх значення для розвитку громадянської освіти в УкраїніThe article contains a survey of international studies on Civic Education based mainly on two projects — one that is run by the International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) and another named as «Civic Education Policy Studies» fulfilled by the international research team led by Prof. John J. Cogan (University of Minnesota, USA). Both projects have revealed that in many countries governments increasingly pay attention to the development of rather Civic than Citizenship education. The features of the studies and consequences for Ukraine are considered.ukгромадська освітаcivic educationinternational experienceДжон Когандослідженнядемократична освітаТеорія і практика громадянської освіти : світовий досвідTheory and practice of civic education: international experienceArticle