Чилібійська, АнастасіяЛиса, Світлана2024-07-162024-07-162024Чилібійська А. Д. Відображення споживчої поведінки в рекламних кампаніях Nike / Чилібійська А. Д., Лиса С. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 312-315.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30552Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбрендФіл Найтунікальністьімідж та репутаціяҐреґ Гоффман"Створення емоцій"матеріали конференціїВідображення споживчої поведінки в рекламних кампаніях NikeConference materials