Когут, Оксана2014-09-112014-09-112013Когут О. В. Жіночий деконструкт як головна парадигма сюжету п’єси Павла Ар’є "Кольори" [електроннний ресурс] / Когут О. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 150 : Філологічні науки. - С. 29-32.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3213In the article the author investigates female deconstruction as the basic subject line of the plot of "Colours", by modern Ukrainian playwright Pavlo Arie. The researcher relies on the concepts of the metaphysics of presence (Derrida) and the sensible trancendental (Irigaray) in analyzing the female essence as materia prima, and its integration into modern cosmogony.У цій статті автор розглядає жіночий деконструкт як основу сюжету п’єси сучасного українського драматурга Павла Ар’є "Кольори". Дослідниця спирається на концепти метафізики присутності (metaphysics of presence) (за Деридою), відчутного трансцендентного (sensible trancendental) (за Ірігаре), аналізуючи жіночу сутність як першоматерію та її вписування у новітню космогонію.ukсюжетдеконструктжінкаколірсимволстаттяplotdeconstructionwomancoloursymbolЖіночий деконструкт як головна парадигма сюжету п’єси Павла Ар’є "Кольори"Female deconstruction as the main paradigm of the plot of Pavlo Arie’s play “Colours”Article