Романченко, Наталія2011-07-212011-07-212010Романченко Н. В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Романченко Н. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. - С. 63-65.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1119Загальний підхід до основ формування торговельних марок та організації керування торговельною маркою й прихильністю споживача промислових товарів вимагає уточнення в зв'язку з наявністю у промислових брендів чітких особливостей. Для того, щоб створити промисловий бренд, необхідно чітко зрозуміти його відмінність від споживчого.ukбрендпромислові підприємстваbrandindustrial enterpriseОсобливості формування брендів промисловими підприємствами УкраїниConference materials