Демчук, ЗояЩеглова, Є.2025-07-152025-07-152025Демчук З. О. Антикризова маркетингова стратегія в умовах війни: адаптація досвіду пандемії і традиційних криз / Демчук З. О., Щеглова Є. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 315-317.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35485Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukекономічні кризиконтрольована адаптаціяпандеміївоєнної кризиматеріали конференціїАнтикризова маркетингова стратегія в умовах війни: адаптація досвіду пандемії і традиційних кризConference materials