Гулевич, Олена2023-03-022023-03-022022Гулевич О. Ю. Інституціональні проблеми дуальної освіти в Україні / Олена Гулевич // Інноваційна професійна освіта. Випуск 1 (2). Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (29 квітня, 17-20 березня 2022 р.) / за ред. В. О. Радкевич ; Інститут професійної освіти НАПН України. - Київ : ІПО НАПН України, 2022. - С. 70-72.2786-619Хhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24819Аналіз стану професійної (професійно-технічної) освіти в Україні дає змогу виділити інституціональні проблеми впровадження дуальної форми здобуття освіти: підвищення якості підготовки фахівців з урахуванням модернізації освітніх програм та скорочення адаптаційного періоду випускників на роботі; підвищення мотивації до навчання та конкурентоспроможності працівників; посилення ролі роботодавців; зближення ринку освітніх послуг з вимогами ринку праці; зростання рівня зайнятості молоді.Analysis of the state of professional (vocational) education in Ukraine allows us to identify institutional problems of implementing the dual form of education: improving the quality of training, taking into account the modernization of educational programs and reducing the adaptation period of graduates at work; increase motivation to learn and competitiveness of employees; strengthening the role of employers; convergence of the market of educational services with the requirements of the labor market; increasing youth employment.ukпрофесійна освітадуальна освітаінституціональні проблеми впровадження дуальної освітикваліфікований робітникзаклад освітиматеріали конференціїvocational educationdual educationinstitutional problems of dual education implementationskilled workereducational institutionІнституціональні проблеми дуальної освіти в УкраїніInstitutional problems of dual education in UkraineConference materials