Швець, Юлій2024-04-092024-04-092024Швець Ю. Ю. "Великі надії", або За парканом політики / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2024. - № 2. - C. 22-23.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28758Францію сміливо можна назвати однією з найактивніших країн в соціально-політичному сенсі. Не відстає від прогресивного тренду й динамічний кінематограф країни, продовжуючи масштабну традицію "політичного кіно" і пропонуючи свіжі осмислення процесів, що ні на мить не вщухають у новітній європейській демократії. Серед режисерів, які тонко й талановито рефлексують сучасні соціально-політичні процеси, – Сільвен Деклу, чий попередній фільм "Продавець" (2016) поставив резонансні акценти на темі національної специфіки великого фран цузького капіталу. Темою нового, тепер уже критичного "ліво-центричного" фільму Деклу стала трансформація молодої ідеалістки у зрілого політика. Проявив процес цього "статичного перетворення" випадок, що трапився з героїнею на Корсіці – із суворими до "мажорів з материка" мешканцями.ukБеньямін ЛаверньєРебекка МардерМарк Барбестаття"Великі надії", або За парканом політикиArticle