Orlova, V.2016-12-272016-12-272000Orlova V. Certification of experience goods / V. Orlova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2000. // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 (2000) : Спеціальний випуск. - с. 245-250.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10519In the world of asymmetric information, goods can be classified by time frames of their quality determination. There are two basic types of goods — search goods and experience goods. Considering a certification as a minimisation of market failure costs, a special attention should be paid to the latter ones. Consumers cannot identify the quality of purchased experience goods ex ante making certification a possible indicator of good's quality.У світі асиметричної інформації товари можна класифікувати за часовими рамками, в яких споживачі визначають якість товару. Існує два базових типи товарів — товари дослідні, тобто ті, якість яких можна перевірити при обстеженні товару, та товари досвідні, тобто такі, якість яких перевіряється лише в процесі споживання. Якщо розглядати сертифікацію як засіб мінімізації витрат, пов'язаних з невиконанням ринком його функцій, особлива увага має приділятися саме досвідним товарам. Споживачі не можуть визначити їх якість до купівлі, і саме сертифікація може бути індикатором цієї якості.enсертифікаціядосвідні товариcertificationexperience goodsCertification of experience goodsСертифікація досвідних товарівArticle