Брюховецька, Лариса2021-11-112021-11-112021Брюховецька Л. І. Іван Миколайчук і утвердження музичної структури фільму / Лариса Брюховецька // Кіно-Театр. - 2021. - № 3. - С. 3-6.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21495Олександр Довженко, як відомо, перш ніж стати кінорежисером, був художником, тож не дивно, що в його фільмах бачимо ретельно вивірене зображення. Звичайно, зображальною культурою фільмів він завдячує геніальному кінооператорові Данилу Демуцькому. Та навіть рання "Звенигора", де оператором був Борис Завелєв, відзначається візуальною винахідливістю. Івана Миколайчука Бог наділив музичним талантом. З раннього дитинства він грав на всьому, що звучало. Ця риса його музичного обдаровання полонила Юрія Іллєнка: "Не беруся стверджувати, чого раніше навчився Іван - співати чи говорити... І якось само собою сталося, що грати він уміє на всьому, що буде під рукою: сопілка, рояль, цимбали, скрипка, баян, труба. Одного разу бачив навіть, як Іван грав на арфі. їй-богу, не обманюю". Його щедру музикальну обдарованість відзначав Іван Драч, коли вони разом працювали над сценарієм про Миколу Лисенка.ukІван Миколайчукмузичний талантуніверсальність музичного дарулюдина-оркестрсолістліричні або маршові піснідраматичний конфліктбуковинський весільний сабашфольклорно-міфологічна темасила народних джерелрежисерський дебютстаттяІван Миколайчук і утвердження музичної структури фільмуArticle