Пан, Лілія2009-10-132009-10-132008Пан Л. В. Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом / Пан Лілія Володимирівна // V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008. - С. 132-133.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/373Сьогодні інтегрованим маркетинговим комунікаціям пророкується домінуюча роль в управлінні компаніями. IMC - це єдина багатоканальна синхронізована комунікація, орієнтована на встановлення двосторонніх відносин із цільовою аудиторією.ukуправління копаніямиінтегральні маркетингові комунікаціїІнтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесомArticle