Зінченко, О.2024-07-112024-07-112024Зінченко О. А. "Зелений" контекст міжнародного маркетингу / Зінченко О. А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 75-77.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30438Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukглобалізація світового господарстваклієнтоорієнтований підхідекозахисні механізми"зелений" ланцюг розподілукультура свідомого споживанняеко-лізингеко-тайментматеріали конференції"Зелений" контекст міжнародного маркетингуConference materials