Боднар, ОльгаКурило, Людмила2024-09-162024-09-162023Боднар О. В. Трансформація підходів у маркетингу, обумовлених пандемією COVID 19 / Ольга Боднар, Людмила Курило // Грааль науки. - 2023. - № 28. - C. 71-80. - https://doi.org/10.36074/grail-of-science.09.06.2023.092710–3056https://doi.org/10.36074/grail-of-science.09.06.2023.09https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31565У дослідженні здійснено науково-методичне обґрунтування адаптованих підходів в управлінні та маркетинговій діяльності підприємств, що функціонують на внутрішньому споживчому ринку України в умовах економічної кризи, зокрема викликаної пандемією COVID-19. Розкрито особливості її впливу на ланцюги постачання споживчих товарів на етапах руху продукції від виробника до кінцевих споживачів. Висвітлено зміни у структурі споживацького попиту в цілому та акцентовано увагу на особливостях формування попиту на продовольство у кризовий період. Розкрито особливості цінової динаміки споживчого ринку на різних етапах кризи, пов’язаної із пандемією COVID-19. Запропоновано підходи у маркетинговій діяльності підприємств, що займаються виробництвом та реалізацією продуктів харчування, які дозволять досягнути швидкого відновлення ланцюгів поставок у кризові періоди.ukуправліннямаркетингменеджментспоживчий ринокпандемія COVID-19статтяТрансформація підходів у маркетингу, обумовлених пандемією COVID 19Article