Брюховецька, ОльгаМакар, Роксолана2020-07-232020-07-232020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/17717Робота присвячена дослідженню конструювання орієнтального іншого в балетних постановках у Франції та Російській імперії ХІХ – початку ХХ століття. Сформульовані у французькому балеті початку ХІХ століття способи конструювання орієнтального іншого були принесені танцівниками і балетмейстрами до Російської імперії, яка перейняла французький балет і надала йому виразного імперського характеру. На початку ХХ століття разом з "Російським балетом" Cергія Дягілєва орієнталістський балет повернувся до Франції і відродив у ній цікавість до балету та орієнтального іншого у видозміненому вигляді. Конструювання орієнтального іншого в балеті розглядається у постійному взаємозв’язку з гендером та сексуальністю.ukорієнталістський балетФранціяРосійська імперіягендермагістерська роботаКонструювання орієнтального іншого у французькому та російському балеті ХІХ – початку ХХ століттяOther