Марценюк, ТамараКозіянчук, ЮліяПіляй, ХристинаЗаторська, МаріяСпірідонова, АннаСідько, ОлександраРозумна, ОльгаКушнір, ІлляТретьяков, ПавлоДьяченко, ІванПалій, Марина2024-06-272024-06-272024Гендерний портрет Національного університету "Києво-Могилянська академія" 2024 : дослідницька робота / координаторка дослідження, текст за загальна редакція Тамара Марценюк ; літературна редакція: Розумна Ольга, Хорошок Ірина ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет соціальних наук і соціальних технологій, Кафедра соціології. - [Київ : б. в.], 2024. - 143 c. - Авторський колектив: Слухачі та слухачки курсу "Вступ до гендерних студій" (зима-весна 2024).https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30098Звіт про кадровий склад Національного університету "Києво-Могилянська академія" (НаУКМА) на 2024 рік має велике значення для розуміння стану гендерних відносин в університетському середовищі. Дослідження кадрового складу з погляду гендерного аналізу дозволяє нам розуміти гендерний розподіл чоловіків та жінок у різних категоріях персоналу (загальний кадровий склад, науково-педагогічний персонал та адміністрація). Це допомагає визначити, чи існує гендерний паритет у різних сферах діяльності університету. У цій роботі увагу зосереджено на гендерному насильстві та дискримінації у сфері освіти, зокрема у середовищі НаУКМА, та їх загальних характеристиках. Звернено увагу на українські та загальноєвропейські стратегії подолання гендерного насильства та дискримінації в освіті, успішні підходи та виклики у подоланні цих проблем, а також на важливість інформування та підвищення рівня обізнаності стосовно цього як потенційний механізм протидії. Також розглянуто Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та їх механізми, що були затверджені Кабінетом Міністрів.ukНаУКМАгендерний розподілгендерна рівністьгендерний стереотипгендерне насильстводослідницька роботаГендерний портрет Національного університету "Києво-Могилянська академія" 2024Other