Романченко, Наталія2010-05-202010-05-202009Романченко Н. В. Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу / Н.В. Романченко // Экономика Крыма. - 2009. - № 27. - С. 104-107.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/773Франчайзингова мережа - одна з найцікавіших і повноцінніших форм клонування бізнесу. Впродовж останніх 5-7 років франчайзинг в Україні, як спосіб створення стабільної і масштабної роздрібної мережі, викликає все більший інтерес у виробників і торгових компаній. Отже, франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі компанії за кордоном. Попередніми дослідженнями було встановлено, що популярними критеріями, які використовуються організаторами франчайзингу при визначенні цільових зарубіжних ринків є їхня культурна і географічна близькість. Проте, насиченість ринку розвинених країн звузила можливості франчайзингу в їм подібних культурах, і, як наслідок, компанії розпочали пошуки ринків, які ані культурно, ані географічно не є близькими для франчайзера. Така тенденція зумовила необхідність дослідження ефекту культурних проявів при культивуванні міжнародного франчайзингу як форми міжнародного бізнесу.ukбізнескультурафранчайзингfranchisingКультурні виміри України та успішність міжнародного бізнесуArticle