Жукова, Юлія2014-06-172014-06-172014Жукова Ю. О. Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами) / Жукова Ю. О. // Магістеріум. - 2014. - Вип.57 : Мовознавчі студії. - С. 29-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3065У статті розглянуто різні типи мовленнєвих маніпулятивних стратегій, згідно з класифікацією Т. ван Дейка. У якості об’єкта дослідження постає сучасна українська політична телевізійна реклама, що рясніє різними типами стратегій. Проводячи дослідження, доходимо висновку, що в телевізійному рекламному тексті з причини його структурних і функціональних особливостей мовленнєві маніпулятивні стратегії вживаються у сполученні одна з одною або одна зі стратегій реалізовується шляхом поєднання кількох інших.The article deals with various types of speech manipulative strategies, according to the classification of T. van Deik. Modern Ukrainian political television advertising is the article’s research object. It is concluded that television advertising texts are full of speech manipulative strategies used in conjunction with one another because of its structural and functional peculiarities.ukмовленнєві маніпулятивні стратегіїсемантичний макрохідмікрохідрекламний текстполітична рекламареципієнткомунікатемасинкретичний зв’язокполітичний іміджполітична партіяЯк завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами)Article