Онопрієнко, ІринаМогилевська, О.2024-07-162024-07-162024Онопрієнко І. М. Маркетингові технології просування товарів в інтернеті / Онопрієнко І. М., Могилевська О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 291-293.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30572Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukкомплексний інтернет-маркетингSEO-оптимізація інтернет-ресурсівSERMSMMматеріали конференціїМаркетингові технології просування товарів в інтернетіConference materials