Ходько, Олег2024-08-012024-08-012024Ходько О. Піднесена аура "Трьох кольорів" / Олег Ходько // Кіно-Театр. - 2024. - № 4. - C. 39-42.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31089Усі три фільми побачили світ протягом 1993–1994 років, а створені були спільно Польщею, Францією та Швейцарією. Саме Франція забарвила трилогію у синє, біле та червоне – кольори її прапора. Кольори, крім свободи (синій), символізують рівність (білий) і братерство (червоний), і кожне з цих понять стало темою відповідного фільму. Однак цим символізм не обмежується; ба більше, ці теми навіть не відіграють аж настільки важливої ролі. Кесльовський в інтерв’ю студентській газеті Оксфордського університету зауважував, що так названо фільми насамперед тому, що гроші на їх створення були французькими. "Червоний" є найбільш філософською та спонукає до роздумів. У "Синьому" у нас був більш приголомшливий сюжет, у "Білому" – легка, наративна історія, де ми прислухаємося до того, що говорять персонажі.ukКшиштоф КесльовськийІрен Жакоб"Пісня об’єднання Європи"Жюльєтт БіношКароль та ДомінікЖюлі ДельпіЖюлі ДельпіРоджер ЕбертстаттяПіднесена аура "Трьох кольорів"Article