Сватко, Юрій2013-01-282013-01-282012Cватко Ю. І. Картина світу і освіта світу: коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і - освіта" на 2012–2013 рр. / Cватко Ю. І. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-13.1996-5931https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2035In the article, based on an analysis of the liberal Human World’s ontology and its crisis-related components, the contemporary transitional “picture of the world” is defi ned, along with the corresponding education model, foundations of an alternative education policy, in view of which an original evaluation of UNESCO’s educational priorities for 2012–2013 is given.У статті на підставі аналізу онтології ліберального Світу Людини та його кризових складових визначено сучасну перехідну «картину світу», відповідну їй модель освіти, засади альтернативної освітньої політики, з огляду на що дається авторська оцінка освітніх пріоритетів ЮНЕСКО на 2012–2013 рр.ukООНЮНЕСКОСвіт Людинилюдська особистістьправа людинилюдина-кіборгкреативний класфрагментарне знанняринок знаннякомпетентністьосвітаетикаменеджментсвободаісторіяпоп-культураплюралізмсвобода слова"холодна війна"конфліктUNUNESCOHuman Worldhuman personalityhuman rightscyborg-mancreative classfragmented knowledgeknowledge marketcompetenceeducationethicsmanagementfreedomhistorypop culturepluralismfreedom of speech"cold war"conflictКартина світу і освіта світу: коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і - освіта" на 2012–2013 рр.Article